Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Goodyear abroncsokon gurulnak a Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat autói

A Goodyear neve mindig egyet jelentett a biztonsággal. A vállalat most nem csupán az autósok és családjuk biztonságát segíti, de az életmentést is, a Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat munkáját magas minőségű abroncsokkal támogatja.

A solymári központú Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat tagjai folyamatosan azon dolgoznak, hogy bajbajutott embereken segítsenek. Ha kell, a jeges Dunából mentenek, vagy jól képzett mentőkutyáik segítségével bárkit előásnak a romok alól is. A sürgős esetekhez elengedhetetlen a gyors kiszállás és a biztonságos vezetés. A mentések helyszínére azonban sokszor olyan terepen kell gyorsan és biztonságban keresztüljutniuk, ahol nincs megfelelően kiépített közút. Emellett számos esetben az időjárás is nehezíti munkájukat, a csúszós, jeges felületek, vagy a nagy sár. A mentőszolgálat autói éves szinten közel 100.000 km-t tesznek meg a legkülönbözőbb időjárási és útviszonyok között, hogy életeket mentsenek, ami komoly próbára teszi járműveiket.

A Goodyear elkötelezett abban, hogy támogassa az életmentők munkáját, ezért 2014-től a szolgálat járműveinek biztonságos célba érését Goodyear abroncsok biztosítják.

A hosszú távú együttműködés első lépcsőjeként a szolgálat bevetés-irányítási gépjárműve vált biztonságosabbá a Goodyear abroncsaival. „Nagyon hálásak vagyunk a Goodyearnek a mentőszolgálat számára biztosított Wrangler HP All Weather, Wrangler AT/SA és UltraGrip SUV abroncsokért, mert általuk bármilyen út- és időjárási viszonyhoz között célba érhetünk. Sem a sár, sem a nedves, havas utak, sem a jég sem jelenthet akadályt abban, hogy biztonságosan és időben a mentés helyszínére érkezzünk.”- mondta el Balázs László, a Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat elnöke.

Az abroncsok felszerelését a Goodyear magyarországi szervizpartnerének, a Premio hálózatnak a szakemberei végezték. John Pfefferkorn, a Premio hálózat magyarországi igazgatója elmondta, hogy kiemelt fontosságúnak tartják, hogy támogassák azt a nemes munkát, amit a mentőszolgálat tagjai végeznek. „Bárki kerülhet olyan helyzetbe, akár csak egy erdei kirándulás során is, hogy veszélybe kerül az élete. A Pest Megyei Kutató-Mentő Szolgálat emberei sokszor a saját biztonságukat kockáztatva segítenek, amikor szükség van rá. Ha egy kicsit is hozzájárulhatunk az új abroncsokkal ahhoz, hogy mindezt biztonságosabban tehessék, akkor nagyon boldogok vagyunk.”- tette hozzá.

0 Tovább

Újabb díjakkal gazdagodott a Wizz Air Magyarországon és Lengyelországban

A Wizz Air lett 2013 legjobban fejlődő légitársasága Magyarországon és a Lengyelországba repülő legjobb diszkont légitársaság

A Wizz Air, Közép- és Kelet-Európa legnagyobb diszkont légitársasága* két újabb díjat nyert el nem sokkal azután, hogy Superbrands elismerésben részesült Magyarországon és Lengyelországban. A Budapest Airport éves légiközlekedési gálaestjén a Wizz Air vehette át a legjobban fejlődő légitársaság díját. Az elmúlt évben a Wizz Air hét repülőgépet állomásoztatott budapesti bázisán, és öt izgalmas úti cél felé indított új járatot Budapestről.

Ugyanazon a napon a Wizz Air tevékenységét Lengyelországban is elismerték, ahol a legjobb Lengyelországba repülő diszkont légitársaság díját nyerte el. Az elmúlt évben a Wizz Air 1 millió utast szállított három lengyel reptérről, Varsóból, Gdanskból és Katowicéből. A légitársaság közel 10 éve üzemeltet járatokat Lengyelországból, ez idő alatt több mint 30 millió lengyel utasa volt.

„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy megkaptuk ezeket a fontos díjakat, köszönhetően a helyi legénység kiemelkedő teljesítményének, akik azért dolgoznak, hogy utasaink mindig a legkiválóbb szolgáltatást kapják” – mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air szóvivője a lublini díjátadó gálán. – „Továbbra is elkötelezettek vagyunk bázisaink mellett, és ez a két díj is azt mutatja, hogy jó úton haladunk, mint Lengyelország és Magyarország hazai légitársasága” – tette hozzá Daniel de Carvalho.

0 Tovább

A Wizz TV bemutatja Bradet, a legédesebb utazót :)

0 Tovább

A Dunlop MX sorozat az új MX32 és MX52 gumiabroncsokkal egészül ki

Miután a Dunlop harmadik sikeres évét zárta az európai csúcskategóriás motocross versenysorozatban, most két új gumiabronccsal erősíti motocross termékválasztékát. Ezeket az abroncsokat a világbajnoki küzdelemben részt vevő Honda és a Kawasaki csapatokkal együtt fejlesztették ki, és elődeiknél szélesebb tartományban alkalmazhatók.

Az MX32 egy lágy-középkemény terepre megfelelő gumi, amely jelentős fejlődést mutat a kanyarban való tapadás, az iránytartás, a csúszásgátlás, az egyenes irányú vonóerőátvitel, valamint a tartósság tekintetében. Az MX 52 közepes és kemény talajon nyújt jobb általános teljesítményt, lényegesen javított iránytartással, alkalmazkodó-képességgel, csúszásgátlással, illetve kanyarban való tapadással.

A Dunlop MX gumiabroncsok fejlesztésének sikere

A Dunlop 2011-ben lépett be ismét a nemzetközi motorcross versenyek színterére, ahol a Honda színeiben versenyező Jevgenyij Bobrisev már az első évben nagydíjat nyert egy vadonatúj fejlesztésű gumiabronccsal, mely az MX 32 abroncs alapjául szolgált. A fejlesztések 2012-es folytatásának köszönhetően a Kawasaki versenyzője, Gautier Paulin az MX52 alapját képező abronccsal megnyerte a Bolgár Nagydíjat. Mindkét specifikáció prototípusaival felszerelt motorjával Paulin további három nagydíjat nyert 2013-ban: először megismételte bulgáriai győzelmét az MX52-vel, majd hazai pályán, Olaszországban győzte le Cairolit, s végül Portugáliában is győzni tudott az MX32 prototípusaival.

A 2013-as MX32 és MX52 prototípusok három nagydíj győzelmet, négy moto győzelmet és 12 dobogós helyezést értek el, valamint az elmúlt szezon során 31-szer értek célba az első hat hely valamelyikén az MX1-ben. Az abroncsok végleges változata már elérhető a vásárlók számára.

A motorversenyzők visszajelzései a 2013-as év 17 versenyéről alapvetően fontosak voltak a végső gumiabroncs specifikáció kiválasztásában. A korábbi MX GP motoros és Supermoto bajnok Eddy Seel volt az összekötő a pilóták és a Dunlop kutató-fejlesztő csapata között.

MX32

A puha és középkemény talajon nyújtott kiváló teljesítményt két nagydíj győzelem is bizonyította. Az MX32 a kanyarban való tapadás, az iránytartás, a csúszásgátlás, az egyenes irányú vonóerőátvitel, valamint a tartósság tekintetében mutat előrelépést elődjéhez viszonyítva.

  • A modell a 2013-as Világbajnokság során a Honda és a Kawasaki által folytatott MX kampánnyal párhuzamosan került kifejlesztésre,.
  • A Progressive Cornering Block Technology (PCBT - progresszív kanyarvételi mintablokk technológia) a mintázati elemek megnövelt flexibilitásával pontosabban irányítható kanyarvételt tesz lehetővé.
  • A szabadalmaztatott, többféle mintablokkos elosztás a hátsó gumiabroncson azt jelenti, hogy kevesebb, de eltérő magasságú mintablokk található a futófelület középső részén, ami javítja az útfelülettel való kapcsolat érzetet.
  • A szabadalmaztatott vágott vállrészi mintaelem kialakítás az első abroncsokon javítja a vonóerőátvitelt és a tapadást, míg a nagyobb középső mintaelemek a jobb rajtolási teljesítményhez nyújtanak nagyobb vonóerőátvitelt (MX32 első).
  • A CTCS szövetváz technológiának köszönhetően kiszámíthatóbb és jobban irányított úttartás érhető el.
  • Az új, "kötőelem nélküli" kialakítás csökkenti a mintaelemek elhajlással szembeni ellenállását, ami sáros útfelületen javítja az útfelülettel való kapcsolat érzetét, a vonóerőátvitelt és a stabilitást.
  • A visszaugrásgátló gumi használatával jobb csillapítás és iránytartás érhető el (MX32 hátsó).
  • Az első gumiabroncs menetiránynak megfelelően kialakított futófelületi mintázata optimális fékezési teljesítményt és kanyarstabliltást biztosít.
  • Az első gumiabroncs megnövelt méretű mintablokkjai javítják a kanyarstabilitást keményebb talajviszonyok között.

MX52

Az MX51 mérföldkövet jelentő gumiabroncs volt, amivel Kiara Fontanesi megnyerte a FIM női motocross bajnokságot, de utódja, az MX52 sem marad le mögötte a fékezési jellemzők és a tartósság terén, viszont minden más dinamikai jellemző tekintetében meg is haladja elődjét.

  • A szabadalmaztatott Progressive Cornering Block Technology (PCBT progresszív kanyarvételi mintablokk technológia) egy olyan új technológia, mely kulcsfontosságú a javított csúszásgátlás és kanyarban való tapadás szempontjából.
  • Javított hátsó irányíthatóság teljesítményleadás közben, nagyobb egyenesfutási stabilitás és vonóerőátvitel, illetve a lépcsőzetesen eltolt központi mintablokkokkal elérhető kisebb mértékű kopás jellemzi kemény felületen.
  • A mintablokkok egyedi elosztása jobb kezelhetőséget, kisebb súlyt és jobb kanyarstabilitást nyújt, miközben a menetirányba állított mintázati blokk kialakítás optimális fékezési teljesítményt és kanyarstabilitást biztosít (MX52 hátsó)
  • Az új oldalsó mintablokkok javítják a kanyarodási jellemzőket és maximális vonóerőátvitelt tesznek lehetővé kemény terepen (MX52 hátsó)
  • A precíz iránytartást és egyenesfutási stabilitást az optimalizált mintázati profillal kialakított Carcass Tension Control System (CTCS szövetváz feszesség szabályozó rendszer) biztosítja.
  • A hátsó gumiabroncsokon alkalmazott visszahajlásgátló gumi csökkentett mértékű visszaugrást és jobb útfelület-követési képességet nyújt.

Mind az MX32, mind pedig az MX52 jelentősen jobb teljesítményt biztosít középtávon, miközben mindkét abroncs menetteljesítménye is megnőtt.

Innovatív technológiák

A 2013-as FIM Motocross világbajnokság során a Honda és a Kawasaki világbajnoki csapatokkal karöltve végzett alapos tesztek és fejlesztések egy sor úttörőnek számító technológia kifejlesztéséhez vezettek, melyek a legújabb Dunlop MX sorozatban valósultak meg, és az egész bajnokságra érvényes teljesítményszintet határoznak meg a pályán.

PCBT

A Dunlop új, szabadalmaztatott progresszív kanyarvételi mintablokk technológiája ( Progressive Cornering Block Technology) növeli a mintablokkok rugalmasságát, amivel nagyobb csúszásgátlás érhető el, ami a kettős élekkel párosítva erősebb kanyarodási tapadást biztosít.

MBD

Az új, több mintablokkos elosztás (Multiple Block Distribution (MBD) lényege, hogy a futófelület középső részén kevesebb a mintaelem, illetve a középsőtől a vállrészig terjedő részén váltakozva eltérő magasságú mintaelemek helyezkednek el, ami javítja a talajjal való kapcsolat érzetet, ugyanakkor megbízható tapadás biztosít.

CTCS

A szövetváz feszesség szabályozó rendszer (Carcass Tension Control System (CTCS) szabályozza a szövetvázat érő terheléseloszlást, optimalizálva a különféle területeket érő feszítő hatást, aminek kiszámíthatóbb és szabályozottabb iránytartás, egyenes irányú vonóerőátvitel, illetve jobb vezetési visszajelzés az eredménye.

Az MX32 és MX52 a homokot és az extrém kemény felületeket kivéve mindenféle útviszonyok között az elvárható legjobb teljesítményt nyújtja, így a versenyzőknek kevesebb változatot kell tesztelniük, és a pályaidő legjobb kihasználását teszik lehetővé a versenyeken.

Sharon Antonaros, a Dunlop Motorcycle Tyres EMEA igazgatója:

“A Dunlop filozófiája az, hogy motocross termékeit a lehető legkeményebb tesztpályákon fejleszti ki, ez pedig nem lehet más mint a FIM és az AMA bajnokságok versenyarénái.  Tudjuk, hogy a motorosok hallgatnak Eddyre nagy tapasztalatának köszönhetően, ő pedig szintén tapasztaltsága miatt nagyszerűen megérti igényeiket. Ez egy értékes körkapcsolat, hiszen az információáramlás lehetőséget teremt számunkra folyamatosan javuló termékek kifejlesztésére, hogy a szó szoros értelmében győztes gumiabroncsokat állíthassunk elő. Ezután versenyeken kipróbált termékeket és technológiákat vihetünk a végfelhasználókhoz, hogy ugyanazokkal az abroncsokkal versenyezhessenek, melyeket a profik is használnak.

“2013-ban az MX1 motorkerékpárok kevesebb mint 10 %-át szerelték Dunlop abroncsokkal, de a Dunlop pilóták a dobogós helyek több mint 35 %-át szerezték meg. Ezeket az eredményeket nagyrészt az MX32 és MX52 gumiabroncs prototípusokkal szerezték, ami bizalommal tölt el bennünket és a pilótáinkat a a2014-es évre. Szeretnénk megköszönni a Honda és a Kawasaki csapatoknak a segítséget és a támogatást, és sikeres 2014-es szezont kívánunk partnereinknek és minden vásárlónknak.”

Eddy Seel, Dunlop MX verseny koordinátor:

“Pilótáink jól szerepeltek az idén a FIM Motocross Világbajnokságban, és az, hogy nagydíj győzelmeket szereztünk a gumiabroncsokkal, bizonyítja vásárlóinknak, hogy az abroncsok képesek a győzelemre. Amikor visszatértünk a csúcsszintű motocross versenyzésbe, egy nagyobb gumiabroncs-választékkal kezdtük, melyet fokozatosan leszűkítettünk, és széles működési tartományhoz megfelelő abroncsokat tudtunk szállítani, melyekben a versenyzők megbízhattak. Amint a pilóták leszálltak a motorokról az egyes futamok után, rögtön hallhattam a reakciójukat, és kiértékelhettem az abroncsok teljesítményét, tartósságát, valamint a pilóták visszajelzését, hogy aztán továbbítsam a Dunlop kutató-fejlesztő csapata számára. A szoros kapcsolat kulcsfontosságú tényező volt abban, hogy gyorsan tudtunk reagálni a pilóták szükségleteire, ezért vannak most ilyen hatékony, kereskedelemben is elérhető termékeink.”

Az új Geomax gumiabroncsok a következő méretekben lesznek elérhetők:

Minta

Első (F)/hátsó (R)

Méret

L/S index

TT/TL

SAP kód

GEOMAX MX32

F

60/100 - 10

33J

TT

633286

NEW

 

60/100 - 12

36J

TT

633291

 

60/100 - 14

30M

TT

633304

 

70/100 - 17

40M

TT

633310

 

70/100 - 19

42M

TT

633320

 

80/100 - 21

51M

TT

633323

R

70/100 - 10

41J

TT

633288

 

80/100 - 12

41M

TT

633292

 

90/100 - 14

49M

TT

633306

 

90/100 - 16

52M

TT

633308

 

100/90 - 19

57M

TT

633312

 

110/90 - 19

62M

TT

633316

 

120/80 - 19

63M

TT

633317

 

Minta

Első (F)/hátsó (R)

Méret

L/S index

TT/TL

SAP kód

GEOMAX MX52

F

60/100 - 10

33J

TT

633287

NEW

 

60/100 - 12

36J

TT

633290

 

60/100 - 14

30M

TT

633305

 

 

70/100 - 17

40M

TT

633311

 

 

70/100 - 19

42M

TT

633321

 

 

90/90 - 21

54M

TT

633324

 

 

80/100 - 21

51M

TT

633322

 

R

70/100 - 10

41J

TT

633289

 

 

80/100 - 12

41M

TT

633303

 

 

90/100 - 14

49M

TT

633307

 

 

90/100 - 16

52M

TT

633309

 

 

100/90 - 19

57M

TT

633313

 

 

110/90 - 19

62M

TT

633315

 

 

120/80 - 19

63M

TT

633318

0 Tovább

A Goodyear autóbusz abroncsainak terhelhetősége megfelel az EU új súlyterhelési ajánlásainak

A Goodyear Marathon Coach és Ultra Grip Coach abroncsok terhelhetőségükből adódóan ideálisan alkalmazkodnak az EU ajánlott változtatásaihoz a tömegközlekedési járművek súlyhatárai terén.

Az utasok és poggyászaik átlagsúlyának növekedéséből, valamint az EU hatékonyabb szállításra és alacsonyabb mértékű széndioxid kibocsátásra vonatkozó törekvéseiből adódóan a Bizottság azt ajánlja, hogy a kéttengelyes személyszállító járművek engedélyezett súlyhatárát emeljék 18-ról 19 tonnára. Bár a pontos részletek még kidolgozásra várnak, ez az ajánlás lehetővé teszi az elülső tengely 7,5 tonnás terhelését, kombinálva a hajtott tengely 11,5 tonnás terhelésével. A 295/80R22.5 és 315/80R22.5 méretű, minden pozícióban alkalmazható Goodyear Marathon Coach abroncsok és a téli Ultra Grip Coach abroncsok esetében a terhelési index az előbbi típus esetében 154, utóbbinál pedig 156, ami 3750 és 4000 kg értékű abroncs-terhelhetőségnek fele meg. A Goodyear Marathon Coach abroncskészletek az elülső tengelyen eleget tesznek a 7,5 tonnás tengely-terhelhetőségi követelménynek, amely 2018-ban léphet életbe.

Az EU ajánlások fontosak lesznek az autóbuszipar számára, mert lehetővé teszik a járművek optimalizálását,” mondta Boris Stevanovic, a Goodyear Dunlop EMEA teherautó abroncs részlegének marketing igazgatója. „Goodyear Coach abroncsaink ideális választást jelentenek ezekhez a járművekhez, mert nem csak kitűnő teherbírást

kínálnak, hanem igen jó futásteljesítményt is az új kialakításnak köszönhetően, melynek számos előnye van, többek között a csökkent vállkopás.”

A Goodyear Coach termékcsalád

Mind a Goodyear Marathon Coach, mind az Ultra Grip Coach abroncsok esetében fontos szerep jut a TravelMax technológiának, beleértve a Silefex futófelület keveréket, az aszimmetrikus kivitelezést, és a legújabb karkasz-kialakításokat. Az új tervezésű abroncsok a modern autóbuszabroncs kialakítások és a legtöbb élvonalbeli járműre jellemző bonyolult független felfüggesztések követelményeit tükrözik.

A Marathon Coach minden pozícióban alkalmazható, egész évben használható abroncs. Egyedi aszimmetrikus kialakítása a kiemelkedő kényelemérzet mellett kitűnő egyenletes kopást és futásteljesítményt biztosít. Ez a kivitelezés, melyet a Goodyear kifejezetten a Marathon Coach abroncsra fejlesztett ki, megoldja az egyenetlen abroncskopás problémáját, emellett ez az első ilyen célra szánt futófelület-mintázat autóbuszabroncsok számára. 

Az Ultra Grip Coach kifejezetten téli abroncs, mely fokozott húzóerővel rendelkezik hóban, és megfelel az erősen havas úton használt abroncsokkal szembeni követelményeknek. Ideális az északi országokban és az alpesi régiókban használt járművek számára, ahol megszokottak a jeges utak, és a hirtelen hóesések komoly késéseket okozhatnak. A futófelület kialakítása és a szélesség nem csak kitűnő tapadást és húzóerőt kölcsönöznek az abroncsnak téli körülmények között, hanem alacsony zajszintet is, fokozva ezzel a vásárló kényelemérzetét.

0 Tovább

Csajok a volánnál

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek